ZERTARAKO:

Azterketen emaitzak eta ahozko probarako deialdiak jasotzeko

Jakinarazpenak jasotzeko: hutsegite kopurua, ordutegiak, egutegia,…

Agiriak eskuratzeko

Hemendik aurrera Hizkuntza Eskolan matrikulatu ahal izateko.

ADMINISTRAZIO IZAPIDEAK

honako helbide honetara bidal dezakezu:   013028admin@hezkuntza.net

ESPEDIENTEAREN LEKUALDAKETA

ORDUTEGI/MAILA ALDAKETA

UKO EGITEA

ELO TITULU/ZIURTAGIRIA ESKATZEKO

Titulua eskuratzeko ordaindu behar diren tasak

ESKOLAKO ZIURTAGIRIA

Bi ziurtagirien artean zein den desberdintasuna jakiteko klkikatu hemen

ALBISTE GARRANTZITSUA:

maiatzak 18

Ahozko azterketarako deialdia IKASGUNEAren bidez bakarrik argitaratuko da.

Eguna, ordua eta gela ezagutzeko ikasle bakoitza plataforma horretan sartu beharko da (BEHIN SARTUTA IRIKI MENUA ETA KALIFIKAZIOAK).
Ahozko proba egiten den eguna baino nahikoa lehenago, ikasleek mezu bat jasoko dute, beren deialdiari buruzko informazioa eskuragarri dutela adierazten duena.
Ahozko azterketak maiatzaren 25etik aurrera egingo dira.

EZINBESTEKOA DA AZTERKETARA AZALTZEKO (klikatu hemen)

AZTERKETA-EGUTEGIA 2019/2020

(maiatzaren 8)

IKASLE OFIZIALAK

2019-2020 ikasturteko deialdiak ez dira aintzat hartuko ikasleek ikasten ari diren maila osatzeko dituzten deialdi guztiak zenbatzean.

AHOZKO PROBAK
Maiatzaren 25etik Ekainaren 12ra egingo dira. Azterketaren data eta ordua aurretiaz jakinaraziko dira IKASGUNEA plataformaren bitartez KALIFIKAZIOAK sailean.

IDATZIZKO PROBAK
Ekainaren 15etik aurrera hasiko dira egiten. A2, B1, B2 eta C1 mailetako proben egutegia esteka honetan dago. A1 eta B2.1 mailetako probak ekainean zehar burutuko dira eta laster zehaztuko da egutegia.

Osasun-egoerak okerrera eginez gero eta proba horiek ezin badira aldi horretan egin, irailean egingo dira, eta, kasu horretan, bertanbehera geratuko litzateke ezohiko deialdia.

IKASLE LIBREAK

Ikasle libreei dagozkien probak irailean egingo dira. Proben egutegia esteka honetan dago.

Osasun-egoerak ez badigu uzten ofizialen eta libreen deialdiko ahozko eta idatzizko probak egiten aurreko puntuetan adierazitako aurreikuspenen arabera, behar besteko aurrerapenarekin jakinaraziko da, eta proba horiek egiteko egutegi berri bat jakinaraziko da.

IDAZKARITZA  ORDUTEGIA:

Gertaeren bilakaera eta agintari eskudunak aplikatzen ari diren neurriak direla eta, besterik esan arte.jendearekiko arreta telefonoz 943 623 381 nahiz posta elektronikoz  egingo da, 013028admin@hezkuntza.com helbidearen bidez, 09:00etatik 14:00etara (ostiralean,13:00 arte.)

EAE-ko HEO-en webgunea

Esteka honetan Euskadiko Autonomia erkidegoko Hizkuntza Eskolen gaineko informazio osagarria aurkituko duzu